5.5.2014

Classy in stripes


coat Zara // knit Lindex // pants H&M // boots Vagabond // gloves Stockmann (Global) // shades Ray  Ban // scarf Vila

Meinasin alkaa kirjoittamaan tähän englanniksi juteltuani äsken puhelimessa englantia. Se on hassua, miten joku kieli (mun tapauksessa ruotsi tai enkku, muita kun en osaa) saattaa jäädä ns. "päälle" kun sitä käyttää hetken. Anyway, kuvat ovat parin viikon takaa isovanhempieni luota. Käytiin serkkuni kanssa moikkaamassa heitä ja kauniin ilman takia napsittiin myös asukuvia. Näin keväisin tekee hirveästi mieli freesata pukeutumista raidoilla, valkoisella ja vaaleilla sävyillä. En edes muista koska olen viimeksi pukeutunut mustaan! Käykäähän muuten tsekkaamassa mun serkkuni uusi blogi täältä!

-Sara

6 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis ja ihana ja perfecto kroppa ja mahtavat hiukset ja äääääää en kestä kattoa näitä kuvia :( Oon taas pari päivää eläny omassa angstimaailmassani ja nyt tuli hirvee ikävä sua <3 Oot ihana Sara! (nyt kaikki kattoo et kuka hullu stalkkeri tän kommentin on kirjottanu;D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanot sinä, senkin täydellinen nainen! <3 rakas, raahapa itsesi tänne Suomen Turkuun ja mä vien sut kreisibailaa nii et sul on darra seuraavat kaks kuukautta xD Ikävä on suakin toinen ihana <3

      Poista
  2. Ihana asu ja ihania kuvia !<3

    VastaaPoista
  3. vau upeus ja ihana asu! <3

    VastaaPoista